Інформаційна деокупація

"Звільни інформпростір - Вимкни російське" -
громадська кампанія з очищення інформаційного простору України
від впливу російської пропаганди.
Громадські кампанії

Інтеру - бойкот!
Бойкотування проросійського телеканалу "Інтер"
Останні події

7 листопада 2018
Вільні Люди по всій Україні вимагають закрити проросійські 112 і NewsOne
Активісти Вільні Люди Тернопіль - Самооборона Майдану провели біля Тернопільська обласна державна адміністрація публічну акцію з перфомансом про вплив проросійських ЗМІ. Вони вимагали в очільників області та депутатів звернутися до Президента України та РНБО з вимогою розглянути постанову Верховної Ради щодо впровадження санкцій проти телеканалів «112» та «NewsOne». Під час сесії обласної ради активісти розгорнули банер «Обережно: рупори Кремля» та особисто звернулися до депутатів з трибуни. Проте, представник ВО «Свобода» фактично знівелював звернення, додавши до списку телеканали, «що належать олігархам». Більшість телеканалів в Україні належать олігархам, тож звернення втратило свій зміст.

«Ми не погоджуємося з додатками до нашого проекту звернення зі сторони Сиротюка, представника ВО «Свобода». Ми сприймаємо цю пропозицію як прямий захист проросійських медіа в Україні. В один ряд з ними поставлено і інші телеканали, що не займаються проросійською пропагандою», - говорить Іван Ковалик, координатор «Вільних Людей» у Тернополі.

Покласти край активностям проросійських сил та унеможливити їх реванш має влада. На цьому наголосив Дмитро Харьков - координатор Самооборона Майдану Запоріжжя - Вільні Люди під час заходу з вимогою розглянути санкції проти проросійських каналів.

«Сьогодні антиукраїнські елементи, які керуються безпосередньо Кремлем, грають у відкриту, що є ганебним для незалежної України. Впроваджуючи реванш на кожному з політичних та інформаційних напрямків, вони прагнуть нівелювати всі досягнення Революції Гідності. Чи маємо ми це терпіти? Безумовно, ні! Передусім, покласти край їх активності має влада, яка не поспішає робити цього. І бракує не законодавчих можливостей, а політичної волі. Закликаємо керівників держави зробити все для збереження України сьогодні, бо завтра може бути запізно. Якщо держава не боронить себе у правовому полі – діє право сили людей. І таке право є у «Вільних людей», - говорить Харьков.

Громадські активісти, серед яких учасники Революції Гідності, волонтери та учасники війни на Сході, розуміють ціну можливого проросійського реваншу для країни. Але це погано розуміють посадовці. Серед відкрито проукраїнських сил також зустрічаються такі, що підіграють агресору.

Агресор використовує будь-які методи для загострення ситуації на фронті та в середині країни. Повним ходом працюють армії ботів, використовується дезінформація та інформаційна пропаганда. 5-та колона у обличчі низки народних депутатів, зокрема і соратника Медведчука – Нестора Шуфрича, намагаються оскаржити рішення щодо «112 Україна» і «NewsOne» у Конституційному Суді України. Логічно, адже втративши ці два канали, Кремль суттєво зменшить можливість впливу на українських телеглядачів, які й досі сприймають інформацію, яка лунає з екранів телевізора, як одну з найбільш достовірних.

«Для Росії важливо тримати "високу температуру" всередині Української держави. Їх стратегія – підтримувати незадоволених будь-якого типу з будь-якого приводу. Це технологія війни "всіх проти всіх". Це базова логіка їх дій. Вони розраховують на те, що ми будемо рефлексувати, а не займатись проактивною позицією оборони», - зазначив Андрій Левус, Керіник Проводу «Вільних Людей» під час круглого столу щодо втручання РФ в українські вибори.

Нагадаємо, що «Вільні люди» неодноразово закликали до закриття каналів «112 Україна» і «NewsOne», які належать Медведчуку та його партнерам. «112 Україна» і NewsOne. 29 жовтня Керіник Проводу «Вільних Людей», народний депутат Андрій Левус, член проводу ВЛ, нардеп Sergey Vysotsky та народний депутат Hanna Hopko підписали звернення до Президента України з закликом вжити найшвидших заходів щодо розгляду питання про позбавлення ліцензій каналів на РНБО України. Оперативний штаб., а також нагадали про важливість розслідування антиукраїнської діяльності Віктора Медведчука та запровадження санкцій проти ще одного рупора кремля – телеканалу «Інтер».

4 жовтня Верховна Рада проголосувала за постанову про запровадження санкцій проти компаній, які є власниками телеканалів «112 Україна» і «NewsOne». Відповідна пропозиція має бути розглянута Радою національної безпеки і оборони.

5 листопада 2018
Вільні Люди у Тернополі: кожен повинен ідентифікувати проросійські телеканали
Активісти Вільні Люди Тернопіль - Самооборона Майдану та МНК провели у Тернополі просвітницьку акцію «Не дивись. Не слухай. Не співпрацюй», закликаючи громадян бойкотувати проросійські телеканали.

На Театральній площі міста встановили фотозону - телевізори з логотипами телеканалів «Інтер», «NewsOne» та «112 Україна», прапором Росії та банером «Обережно: рупори Кремля!». Також активісти роздавали листівки, розповідаючи про Національна ініціатива "Стоп Реванш" та чому важливо бойкотувати реваншистські телеканали.

«Цією акцією ми хотіли привернути увагу громадян до проблеми проросійської пропаганди в українському медіапросторі. Багато тернополян взагалі не знають, чию думку вони чують з ефірів «Інтера», «NewsOne» чи «112». Тому ми позначили їх російським триколором - для наглядності», - говорить Микола Мисак, активіст Вільних Людей та голова тернопільського осередку Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК.

Також завтра, 6 листопада, активісти проведуть публічну акцію з перфоменсом про вплив проросійських ЗМІ під тернопільською ОДА. Вони вимагатимуть депутатів підтримати ініціативу припинення діяльності телеканалів «NewsOne» та «112 Україна».

3 листопада 2018
"Вільні Люди" у Тернополі і Запоріжжі: міська влада має вплинути на процес закриття 112 і NewsOne
Активісти Вільні Люди Тернопіль - Самооборона Майдану та Самооборона Майдану Запоріжжя - Вільні Люди офіційно звернулись до міської влади. Вони передали лист з вимогою прийняти звернення міської ради до Президента України щодо впроваження санкцій проти телеканалів 112 та NewsOne.

"Медіа, якими фактично володіє Медведчук, є ворожими. Крім того, наші громадські моніторинги Звільни інформпростір від окупантів - #ВимкниРосійське чітко показують: 112 і NewsOne слугують Росії та її посіпакам у формуванні викривленої громадської думки", - говорить Дмитро Харьков, координатор "Вільних Людей" у Запоріжжі.

"Ми вимагаємо від влади також "знищити корінь проблеми" - запровадити санкції проти них та їх власника - Віктора Медведчука", - додає Іван Ковалик, координатор "Вільних Людей" у Тернополі.

"Вільні Люди" продовжуватимуть послідовний тиск на органи влади доти, доки український інформаційний простір не буде повністю звільнений від ворожої пропаганди. Ми вимагаємо рішуче протидіяти ворогу на всіх фронтах - як на рівні держави, так і окремих областей, районів та міст, сіл та селищ.

2 листопада 2018
Стоп Реванш: депутати вимагають скликати РНБО і розглянути санкції проти 112 і NewsOne
Російське втручання в український виборчий процес, у першу чергу, реалізується в інформаційному просторі.

«Звертаємося до Голови Ради національної безпеки та оборони України Петро Порошенко з вимогою невідкладно СКЛИКАТИ засідання РНБОУ І ЗАСТОСУВАТИ САНКЦІЇ ПРОТИ 112 і Newsone. Згідно з законом, Президент є Головою РНБОУ, скликає засідання Ради і саме його указами її рішення стають чинним», - повідомив Андрій Левус, Керівник Проводу «Вільних Людей», народний депутат.

28 жовтня 2018
"Інтер" порушує закон про мовні квоти. Результати громадського моніторингу
Активісти Звільни інформпростір від окупантів - #ВимкниРосійськерозпочали моніторинг на дотримання мовних квот телеканалом "Інтер". Виявлено неодноразове порушення Закону України "Про внесення змін до деяких законів України щодо мови аудіовізуальних (електронних) засобів масової інформації", який вимагає від загальнонаціональних телеканалів 75% програм ефірного часу в проміжку з 7:00 до 22:00 випускати українською мовою.

Так, для прикладу, російською мовою виходили:

• 14 жовтня: 09:00-10:00 - передача "Готовим вместе"; 10:00-12:10 - передача "Орел і решка"; 18:00-20:00 - передача "Круче всех" - загалом 4 години 10 хвилин російською мовою при тому, що дозволено не більше 2 годин 25 хвилин.
• 20 жовтня: 9:00-14:30 - радянські фільми "Іван Бровкін", "Біле сонце пустелі"; 20:30-22:30 - концерт "Інтер. Один на всіх" - 7 годин російською мовою.
• 21 жовтня: 9:00-10:00 - "Готуємо разом"; 10:00-12:10 – "Орел і решка"; 14:00-16:40 - Концерт "Інтер. Один на всіх" - 5 годин 50 хвилин російською.
• 27 жовтня: радянські фільми: 8:40-10:30 - х/ф "Йшов четвертий рік війни", 10:30-14:30 - х/ф "Дороги назад немає"; 20:30-22:30 - "Круче всех" - 7 годин 20 хвилин російською.
• 28 жовтня: 9:00-10:00 - "Готовим вместе", 10:00-12:10 - "Орел і решка", 16:00-18:00 - "Круче всех" - 5 годин 10 хвилин російською.

Зауважимо, що "Інтер" щодня транслює контент російською мовою.

Також до порушення вдавалися інші канали "Інтер Медіа Груп", зокрема, канал "К1", який 20 жовтня ефірний час з 12:00 до 16:00 відвів під показ російськомовної передачі "Орел і решка".

Активісти закликають притягнути канал "Інтер" і канал "К1" до відповідальності й, згідно норм Закону, накласти на них штраф в розмірі 5% від вартості ліцензійного збору.

24 жовтня 2018
Вільні Люди провели акцію з вимогою до Президента і РНБО негайно запровадити санкції проти «112» та «NewsOne»
Активісти «Вільних людей» зібрались на інформаційно-просвітницькій акції під будівлею Адміністрації Президента, аби публічно закликали владу закрити канали «NewsOne» та «112».

«Сьогодні ми вкотре нагадуємо, що для перемоги у війні маємо перемогти на інформаційному фронті. Ми ведемо боротьбу з рупорами Кремля вже протягом двох років, щодня моніторимо пропагандивні телеканали 112 і NewsOne і маємо беззаперечні факти того, що ці ЗМІ дублюють тези російських пропагандистів. Ми вимагаємо рішучих дій від Президента: необхідно якнайшвидше провести засідання РНБО, проявити політичну волю та закрити телеканали, які підривають національну безпеку та цілісність», - заявив Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу «Вільних людей».

Санкції проти власників цих телеканалів сприятимуть припиненню інформаційній диверсії рупорів Кремля. Адже прикриваючись свободою слова, «NewsOne» та «112» розповсюджують пропаганду держави-агресора РФ, тим самим дестабілізуючи ситуацію в суспільстві, а також деструктивно впливають на свідомість нації.

«Однією з найбільших загроз для незалежної України є реванш проросійських сил. Вороги - агентура Путіна - намагається відновити втрачені після Революції Гідності позиції та впливи. Центральною фігуру реваншу є Віктор Медведчук і його пропагандивні рупори - 112 і NewsOne. У той час, коли США і Канада запровадили санкції проти Медведчука, в Україні досі зволікають з розслідуванням його діяльності. Ми вимагаємо від Петро Порошенко довести дією, що "Армія, мова, віра" - це не порожні передвиборні балачки», - зазначив Кузан Сергій, заступник Керівника Проводу «Вільних людей».

Нагадаємо, «Вільні люди» неодноразово звертались до проукраїнських політиків з вимогою бойкотувати ці канали. Практично три роки боротьби дали свій результат – громадськість та політики звернули увагу на діяльність цих відверто сепаратистських ЗМІ і рішення було винесено на рівень парламенту. 4 жовтня Верховна рада проголосувала за звернення до РНБО та Президента щодо застосування санкцій проти «112» та «NewsOne». Мета Постанови - створення передумов для прийняття рішення РНБО України. Оперативний штаб. про застосування персональних економічних санкцій проти власників телеканалів за створення загроз національним інтересам, національній безпеці в інформаційній сфері, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяння терористичній діяльності та порушення прав і свобод людини і громадянина, інтересів суспільства та держави, створення перешкод для сталого економічного розвитку шляхом розповсюдження інформаційної пропаганди.

5 жовтня 2018
Вимагаємо від РНБО та Президента негайного запровадження санкцій проти «112» та «NewsOne»
Вчора Верховна Рада України відреагувала на петицію громадян та запит суспільства і проголосувала за постанову із закликом до РНБО та Президента запровадити санкції проти рупорів Кремля в Україні - медведчуківського «112» та портновського «NewsOne». Депутати вже виконали свою роботу. Тепер - справа за президентом.

Закликаємо Петро Порошенко довести реальними діями вірністьсвоєму слогану «Армія. Мова. Віра» і не зволікати з санкціями проти цих двох каналів, а оперативно зібрати РНБО України. Оперативний штаб. і прийняти однозначне рішення - канали повинні бути ліквідовані. Інших алгоритм дій - затягування, неприйняття чи прийняття неоднозначного рішення – це кроки всупереч волі суспільства та рекомендацій парламенту. Це девальвація декларованих Президентом принципів протистояння російській агресії. Україна вимагає дій проти агресора.

На черзі - реальне розслідування антиукраїнської діяльності Медведчука, його відповідне покарання; санкції проти скандально відомого проросійською пропагандою «Інтера» і багато інших невідкладних справ. Очищення українського простору від «русского міра» більше не можна відтягувати.

Слово за вами, пане Президент.

5 жовтня 2018
ХТО З ПРОУКРАЇНСЬКИХ ПОЛІТИКІВ ХОДИВ НА 112 І NEWSONE: ВЕРЕСЕНЬ 2018
Деякі політики, які називають себе патріотами, ігнорують заклики громадськості та своєї совісті, оскільки дають коментарі та беруть участь у програмах телеканалів «112» та «NewsOne», які є явними рупорами країни-агресора в Україні.

Нагадаємо, що власником телеканалу «NewsOne» є перший заступник глави адміністрації екс-президента Януковича – Андрій Портнов, який під час Революції Гідності втік до Росії. У 2018 році СБУ розпочала кримінальне провадження щодо Портнова з підозрою про державну зраду.

Фактичним власником телеканалу «112» є проросійський політик, кум Путіна - Віктор Медведчук (номінально належить німецькому підприємцю з провінції, генеральним продюсером телеканалу є людина із команди Медведчука – Артем Марчевський).

Перелік політиків та депутатів, які давали коментарі або брали участь у ефірах «112» та «NewsOne» за вересень 2018 року:

«Блок Петра Порошенка»:
Побер Ігор, Гончаренко Олексій, Вінник Іван, Мамчур Юлій, Олександр Бригинець
Карпунцов Валерій, Ричкова Тетяна, Барна Олег, Мушак Олексій, Денисенко Вадим
Ірина Луценко, Мельниченко Володимир, Пинзеник Віктор, Лещенко Сергій,
Куніцин Сергій, Довбенко Михайло, Продан Оксана, Усов Костянтин, Арешонков Володимир.

Всеукраїнське об'єднання «Свобода»:
Андрій Іллєнко, Головко Михайло, Кошулинський Руслан, Мірошниченко Ігор, Левченко Юрій, Осуховський Олег, Леонов Едуард, Ірина Фаріон.

Радикальна партія Олега Ляшка:
Ляшко Олег, Лінько Дмитро, Попов Ігор, Мосійчук Ігор, Чижмарь Юрій, Купрієнко Олег.

Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина»:
Кужель Олександра, Євтушок Сергій, Соболєв Сергій, Сергій Власенко, Крулько Іван, Вадим Івченко, Андрій Сенченко.

Політична партія «Народний фронт»:
Підберезняк Вадим, Матейченко Костянтин, Кодола Олександр, Тетяна Донець, Лапін Ігор.

Партія «Об'єднання «Самопоміч»: Сотник Олена, Бабак Альона.

Громадський рух «Народний контроль»: Мусій Олег, Добродомов Дмитро.

Позафракційні: Борислав Розенблат, Юрій Дерев'янко, Балога Віктор, Мельничук Сергій, Кривенко Віктор, Бублик Юрій, Береза Борислав, Парасюк Володимир, Віктор Чумак, Кривенко Віктор.

Політики: Гриценко Анатолій, Солонтай Олександр, Міхеіл Саакашвілі, Наливайченко Валентин, Томенко Микола, Катеринчук Микола, Безсмертний Роман, Давід Сакварелідзе.

До моніторингу ввійшли програми: «Утро», «Большой вечер», «Снова Рада», «Украинский формат» на «NewsOne», а також «Live», «Вечерний прайм», «Пульс» на «112».
«Вільні Люди» продовжать робити моніторинги телеканалів «112» «NewsOne», а також ми відновлюємо моніторинг відвідуваності телеканалу «Інтер» (слідкуйте за оновленнями).
Закликаємо українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність «рупорів Кремля»:
Не давати коментарів.
Не відвідувати телеефіри.
Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами).

Нагадаємо, що вчора ВРУ проголосувала за про санкції проти "112 Україна" та NewsOne
Відповідну постанову "Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" щодо телеканалів "112 Україна" і NewsOne" підтримали 229 депутатів.

4 жовтня 2018
Посилення захисту інформаційного простору: не збавляти темп
Сьогодні український парламент прийняв важливі рішення для посилення інформаційної та гуманітарної безпеки України.

Зокрема, нарешті в депутатів вистачило розуміння необхідності протидіяти інформаційній агресії РФ і почати захищати наш інформаційний простір. З 2016 року «Вільні люди» публічно закликали владу припинити інформаційній диверсії рупорів Кремля та закрити канали «NewsOne» та «112». Крім того, «Вільні люди» неодноразово звертались до проукраїнських політиків з вимогою бойкотувати ці канали. Практично три роки боротьби дали свій результат – громадськість та політики звернули увагу на діяльність цих відверто сепаратистських ЗМІ і рішення було винесено на рівень парламенту. Сьогодні Верховна рада своє рішення прийняла – 229 голосів за звернення до РНБО та Президента застосувати санкції проти «112» та «NewsOne». Так, 229 - це мало, але це значно більше, ніж було три роки тому. До речі, українським громадянам варто пильніше придивитись, хто на словах - за Україну, а на ділі - не проголосував за цю постанову.

Тепер питання за РНБО та Президентом. Закликаємо їх бути послідовними, не піддаватись тиску різноманітних «адвокатів», «експертів», «міжнародних правозахисних та інших організацій», політиків. Не йти на жодні кулуарні домовленості. А прийняти єдине правильне в цій ситуації рішення – санкції та закриття каналів.

Інформаційна безпека України є не менш важливою, ніж військова. Потрібно активно та ефективно захищати свій внутрішній фронт.

Другим важливим рішення, яке прийняв сьогодні парламент стало прийняття за основу законопроекту про державну мову 5670-д, в розробці якого взяли участь чимало експертів, громадських діячів та політиків і який користується найбільшою підтримкою в суспільстві. Українська мова потребує дієвого захисту, ефективних механізмів для стимулювання свого розвитку. За 27 років незалежності в цьому питання не було цілісної політики власне щодо підтримки української мови, але була ефективна політика її знищення. Віримо в те, що дуже швидко, після доопрацювання цього законопроекту в комітетах ВР буде проголосовано цей закон в цілому і українська мова нарешті отримає підтримку та захист в українській державі.

І на завершення: приємним бонусом сьогоднішнього дня є прийняття в цілому законопроекту про привітання «Слава Україні! Героям слава!» для ЗСУ, поліції та НГУ.

Боротьба продовжується! Реваншу не буде – все буде Україна!

4 жовтня 2018
ВРУ проголосувала за про санкції проти "112 Україна" та NewsOne
Відповідну постанову "Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" щодо телеканалів "112 Україна" і NewsOne" підтримали 229 депутатів. У той же час, під стінами ВРУ та біля обласних держадміністрацій у Сумах, Харкові, Івано-Франківську, Чернігові, Тернополі, Запоріжжі відбулись інформаційно-просвітницькі акції, під час яких Вільні Люди закликали прийняти постанову.

Більше двох років активісти та депутати "Вільних Людей" борються за очищення інформаційного простору. Прийняття постанови щодо розгляду антиукраїнської діяльності телеканалів 112 і NewsOne - логічний наслідок діяльності за очищення інформпростору від рупорів Кремля.

"Так само, як ми захищаємо наш державний суверенітет, ми повинні захистити від проросійської брехні та маніпуляції і наш суверенний інформаційний простір. Будуть заяви про те, що ця постанова - це придушення свободи слова, яка є правом кожного громадянина мати неупереджену, правдиву, збалансовану інформацію. Але це не є індульгенцією для проросійських телеканалів щодо знищення нашої держави. Цією постановою ми захищаємо свободу слова і повертаємо це поняття в саме цю суть", - зазначив Sergey Vysotsky, заступник Керівника Проводу "Вільних Людей", один із авторів законодавчої ініціативи, заступник голови Комітету ВР з питань свободи слова та інформаційної політики.

Наступний крок - за РНБО, що має розглянути діяльність медведчуківських телеканалів і застосувати санкції. Серед можливих обмежень - блокування активів, анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, заборона користування радіочастотним ресурсом України, обмеження або припинення надання телекомунікаційних послуг і використання телекомунікаційних мереж загального користування, тощо.

Нагадаємо, «Вільні Люди» з 2016 року втілюють громадську кампанію «Інтеру - бойкот», аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення. З вересня 2018 року «Вільні Люди» проводять моніторинг з виявлення політиків з проукраїнською позицією в ефірах «112» та «NewsOne», закликаючи українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля".

4 жовтня 2018
«Вільні люди» по всій Україні вимагали прийняття законів для захисту інформаційного простору
Активісти вийшли під обласні держадміністрації в Сумах, Івано-Франківську, Тернополі, Чернігові, Запоріжжі, Харкові, а також зібрались під Верховною Радою, закликаючи народних депутатів захистити український інформаційний простір від російської агресії.

Цього дня у порядку денному засідання - законопроект «Про забезпечення функціонування української мови як державної» 5670-д, що має захистити права українських громадян на отримання інформації та послуг державною мовою, наповнити державний статус української мови реальним змістом та підтримати українську мову як один з найважливіших чинників української ідентичності, національної безпеки та державної єдності.

Іншим важливим питанням є прийняття постанови 9157, яка звертається до РНБОУ з пропозицією розглянути антиукраїнську діяльність телеканалів 112 та NewsOne та застосувати щодо них санкції.

«Вільні Люди» переконані: ці два кроки - необхідні для забезпечення національної безпеки України. У ході акції активісти розгорнули банери та поширювали просвітницьку інформацію про мовний законопроект та антиукраїнську діяльність телеканалів 112, NewsOne, Інтер.

«Сьогодні маємо реальний шанс посилити наш інформаційний простір. По-перше, закрити «рупори Кремля» - проросійські телеканали 112 і NewsOne, а по-друге - ухвалити найповнішоий та найякісніший, найбільш підтримуваний суспільством та відповідний європейській практиці мовний закон 5670-д. Питання мови, як і питання церкви, інформаційної безпеки, розвитку армії та спеціальних служб, економічної та енергетичної незалежності для України має стратегічне значення, щоб зберегтись як самостійна і самодостатня держава», - говорить Дмитро Жмайло, Керівник Штабу «Вільних Людей».

Нагадаємо, «Вільні Люди» з 2016 року втілюють громадську кампанію «Інтеру - бойкот», аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення. З вересня 2018 року «Вільні Люди» проводять моніторинг з виявлення політиків з проукраїнською позицією в ефірах «112» та «NewsOne», закликаючи українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність «рупорів Кремля».

26 вересня 2018
"Вільні Люди" лишили "чорні мітки" рупорам Кремля - 112 та NewsOne
Активісти навідались до офісів телеканалів, що поширюють російські меседжі і тим самим підривають національну безпеку України. На будівлях лишили символічні наліпки "Стоп Реванш" та "Рупор Кремля". Акції відбулись у мирний спосіб і стали попередженням для всіх, хто навідується до студій телеканалів.

"У такий спосіб ми нагадуємо "гостям" 112 та NewsOne, що варто відмовитись від співпраці з російськими пропагандистами. Ми також звертаємось до влади і вимагаємо закрити канади, через які Росія веде агресивну інформаційну війну в Україні", - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

Проросійські канали зняли маски і чітко показали своїх власників – за 112 стоїть кум Путіна Медведчук, за NewsOne - виродок з команди Януковича – Портнов. Здавалось би, що після такого кожен політик, який вважає себе патріотом, мав би десятою дорогою обходити їхні студії. Але де ж там. Політики та експерти, які називають себе проукраїнськими, активно ходять на їхні ефіри, дають коментарі, щоразу вигадуючи нові виправдання, чому власний піар - важливіший за безпеку інформаційного простору.

Нагадаємо, "Вільні люди" проводять моніторинг з виявлення політиків з проукраїнською позицією в ефірах "112", "NewsOne" та "Інтер" і закликають українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля":
Не давати коментарів.
Не відвідувати телеефіри.
Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами).

Нагадаємо, "Вільні люди" з 2016 року втілюють громадську кампанію "Інтеру - бойкот", аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення. Здійснювався моніторинг ефірів телеканалу, за підсумками якого лідерам за візитами на ефіри публічно вручали "антипремії ім. Кісєльова-Шувалова".



22 вересня 2018
Сергій Кузан: "Ініціатива консерваторів у Канаді щодо ліквідації Russia Today - сигнал для українського уряду закрити ряд проросійських ЗМІ"
Канадці закликають уряд депортувати російських дипломатів та журналістів пропагандистського телеканалу "Russia Today". Електронну петицію, яку до парламенту подав депутат від опозиційної Консервативної партії James Bezan, зібрала у півтора рази більше голосів, ніж мінімально необхідно для представлення у парламенті.

У 2015 році Кузан Сергій - керівник "Вільних Людей" - представляв урядовцям Консервативної партії в Парламенті Канади доповідь щодо аспектів ведення Росією гібридної війни. Серед співрозмовників був і ініціатор петиції, персона нон-грата в РФ - James Bezan, MP , а також віце-президент Ліги Українців Канади, військово-політичний експерт США і Канади, один з ініціаторів канадського фонду Friends of Ukraine Defense Forces Fund, офіцер та дипломат ЗС Канади, НАТО, ООН, ОБСЄ (у відставці) Ihor Kozak.

"Тоді ми мали жваве спілкування. Ми розуміли, що Росія воює не лише проти України. Кремль поставив собі за мету дестабілізувати весь Західний Світ, перетворившись фактично в терориста державного рівня з розгалуженою легальною агентурною мережею на кшталт RT або "Россотруднічєство", що проводить збір даних, цілі інформаційно-психологічні операції та підриває політичну стабільність країн Заходу. Весь світ переконався в цьому, побачивши втручання у виборчий процес США та по цілій Європі, Brexit у Великій Британії, фінансування крайньо правих і лівих партій для розвалу Європейської Унії, а навіть політичні вбивства на території західних країн", - пригадує Сергій Кузан.

Він переконаний, що в умовах гібридних методів ведення цієї тотальної світової війни, розв'язаної державою-терористом, абсолютно логічними виглядають вимоги ліквідації підривної агентурної мережі. "Так, як це зробила Консервативна партія з Джеймсом Безаном, опублікувавши відповідну петицію, що отримала величезну підтримку канадійського суспільства. Це є свідченням здорового суспільства та державницької політики в умовах тотальної війни. Все інше нагадує політику замирення агресора, і ми добре пам'ятаємо у що вона обернулась для країн Заходу та Гітлера", - додає Кузан.

Загроза підривної діяльності псевдо-медіа як RT - стосується не лише Західного Світу. В Україні діють "філії" Russia Today - телеканали 112, NewsOne, Інтер та ряд інших ЗМІ.

"Для ефективної боротьби з експансією Росії, весь вільний світ має діяти злагоджено. Ми, Вільні Люди, ініціювали кампанію Національна ініціатива "Стоп Реванш". Українські громади в усіх куточках земної кулі організовують акції, протести, звертаються до послів і урядів, вимагаючи припинити діяльність проросійських ЗМІ - як в Україні, так і за її межами. Спільними зусиллями - ми досягнемо результату і звільнимо інформаційний простір, що є ключовим для національної безпеки та світового порядку", - вважає Сергій Кузан.

Нагадаємо, "Вільні люди" проводять моніторинг з виявлення політиків з проукраїнською позицією в ефірах "112", "NewsOne" та "Інтер" і закликають українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля":
Не давати коментарів.
Не відвідувати телеефіри.
Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами).
Нагадаємо, "Вільні люди" з 2016 року втілюють громадську кампанію "Інтеру - бойкот", аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення. Здійснювався моніторинг ефірів телеканалу, за підсумками якого лідерам за візитами на ефіри публічно вручали "антипремії ім. Кісєльова-Шувалова".


21 вересня 2018
Вільні Люди під ВРУ закликали бойкотувати рупори Кремля
"Вільні люди" провели біля Верховної Ради просвітницьку акцію, закликаючи депутатів, громадських діячів і журналістів не співпрацювати з телеканалами "Інтер", "NewsOne" і "112".

Під час акції активісти роздавали листівки з гаслами "Обережно! Рупори Кремля!" і "Не дивися! Не слухай! Не співпрацюй!", доповнені зображеннями власників цих медіа - Андрія Портнова ("NewsOne"), Віктора Медведчука ("112 Україна"), Дмитра Фірташа та Сергія Льовочкіна ("Інтер").

"Ми часто чуємо тезу від проукраїнських політиків, що вони відвідують ефіри проросійських телеканалів, аби доносити альтернативну думку. По-перше, будь-які проукраїнські висловлювання перекручуються і подаються в вигідному РФ світлі. По-друге, співпраця з рупорами Кремля - це легітимізація їхньої діяльності. Це - коридор для реваншистів російських сил, що повертають впливи в Україні. Ми ж наголошуємо: "112", "NewsOne", "Інтер" слід негайно закрити", - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

Під час акції активісти особисто поспілкувались з частими гостями ефірів "112" і "NewsOne" - Бориславом Березою, Бориславом Розенблатом та іншими народними депутатами.

"Сподіваємось, нас почули і перестануть ходити на ефіри до пропагандистів Путіна. Також ми звертаємось до влади: забороніть діяльність ворожих ЗМІ, захистіть інформаційний простір України. Ми вітаємо призначення перевірок NewsOne Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення і чекаємо на результат", - говорить Serj Guepard, член Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК та "Вільних Людей".

З вересня 2018 року "Вільні люди" проводять моніторинг з виявлення політиків з проукраїнською позицією в ефірах "112" та "NewsOne". Сьогодні - це лише попередження: визначіться, з ким ви - з Україною чи з Путіним. Надалі ми іншими методами доноситимемо до громадськості, хто ви насправді є.

"Вільні люди" закликають українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля":
Не давати коментарів.
Не відвідувати телеефіри.
Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами).

Нагадаємо, "Вільні люди" з 2016 року втілюють громадську кампанію "Інтеру - бойкот", аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення. Здійснювався моніторинг ефірів телеканалу, за підсумками якого лідерам за візитами на ефіри публічно вручали "антипремії ім. Кісєльова-Шувалова".

17 вересня 2018
Патріот? Не співпрацюй з рупорами Кремля!
Результати моніторингу гостей 112 і NewsOne за 10-16 вересня 2018

Ми продовжуємо моніторинговий проект з виявлення політиків в ефірах телеканалів «112» та «NewsOne». Саме ці два проросійські канали зняли маски і чітко показали своїх власників – за «112» стоїть кум Путіна Медведчук, за «NewsOne» - виродок з команди Януковича – Портнов.

Закликаємо українських політиків, представників влади, правоохоронних органів, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати, всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля":

Не давати коментарів.
Не відвідувати телеефіри.
Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами).

Нагадуємо, інформаційна зброя РФ не менш небезпечна за російську армію. Роль російських ЗМІ в Україні успішно виконують ЗМІ, які помилково називають українськими. Найбільш помітні – «Інтер», «112», «NewsOne», газети «КП в Украине», «Аргументы и факты», «Вести», сайти «Страна» тощо.

Звісно, присутність там різноманітних виродків із ОБ та екс-ригів чи відвертих колабораціоністів є прогнозованою, тому згадувати про них немає сенсу. Нас цікавлять так звані проукраїнські політики, які публічно носять вишиванки і проклинають РФ, але паралельно відвідують російські помийки.

Але чому політики від цих «патріотичних сил», які на словах готові за Україну Марс колонізувати, продовжують приходити на ефіри до ворога і допомагати їм транслювати проросійський порядок денний? Усі виправдовування на кшталт – донести іншу думку до дезорієтованого електорату Сходу та Півдня – брехня. Цей електорат не хоче іншої думки. Шановні патріоти, ви берете участь у театралізованому дійстві «розвал проукраїнських сил». Хіба ви не розумієте це?

Сьогодні ми лише попереджаємо – визначіться з ким ви. З Україною чи з Путіним. Надалі ми іншими методами доноситимемо до громадськості, хто ви насправді є.

Минулого тижня найбільше на ефіри цих каналів ходили патріоти зі «Свободи», Радикальної партії та БПП. Також приходили представники уряду та державних структур. Детальніше - нижче.

Довідка:
За минулий тиждень (10-16 вересня 2018) на NewsOne в якості гостей програм стали: Анатолій Гриценко (екс-міністр оборони), Игорь Александрович Лапин (Народний фронт), Віктор Чумак (позафракційний), Осуховський Олег, Ігор Мірошниченко, Ірина Фаріон (ВО "Свобода"), David Sakvarelidze (екс-заступник Головного прокурора), Igor Popov, Дмитро Лінько(Радикальна Партія), Сергій Євтушок, Сергій Власенко (Батьківщина), Dmytro Dobrodomov (Народний контроль), Віктор Кривенко (лідер Народний Рух України), Степан Гавриш, Світлана Кушнір, Oleg Babanin, Віктор Прошкін, Petro Okhotin (політичні експерти), Larysa Nitsoi (письменниця).

У той же час, у студію 112-го прийшли: Юрій Єхануров (екс-прем'єр-міністр), Анатолій Матіос (головний військовий прокурор), Павло Жебрівський(аудитор НАБУ), Юрій Гримчак (заступник Міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України), Андрій Гордєєв (голова Херсонської ОДА), Костянтин Матейченко ("Народний Фронт"), Ігор Мосійчук, Сергій Мельничук ("Радикальна партія Олега Ляшка"), Андрій Іллєнко, Едуард Леонов ("Свобода"), Oleg Barna, Володимир Арешонков, Oleksiy Mushak, Тетяна Ричкова, Олександр Бригинець ("Блок Петра Порошенка"), Andriy Senchenko (екс-нардеп), Микола Томенко (екс-нардеп), Дмитро Фіщенко (політтехнолог).

З усього списку, лідерами візитів на рупори пропаганди Кремля є: Юрій Гримчак, Сергій Євтушок, Олег Осуховський, Дмитро Добродомов, Сергій Власенко, Ігор Мірошніченко, Дмитро Лінько, Ігор Мосійчук.

До моніторингу ввійшли програми: "Утро", "Большой вечер", "Снова Рада", "Украинский формат" на NewsOne, а також "Live", "Вечерний прайм", "Пульс" на 112.

Запрошуємо волонтерів до співпраці: чим нас більше - тим якісніший моніторинг і тим ефективніший громадський тиск на тих, хто декларує проукраїнську позицію, але бере участь у театралізованих виставах рупорів Кремля.

14 вересня 2018
Вільні Люди під судом: Шувалову - не місце в Україні
Активісти "Вільних Людей" продовжують контролювати хід судового засідання у справі російського політтехнолога Шувалова. Сьогодні відбулось уже третє, але справу перенесли на 26 жовтня.

"Реваншизм небезпечний тим, що діє злагоджено і координується з єдиного центру. Ідеться про Медведчука. Відомо, що Шувалов працював з ним ще за часів Кучми, а тому не дивно, що Медведчук намагається повернути в Україну одного зі свої пропагандистів-політтехнологів. Щоб не дати реваншистам повернути втрачені після Революції Гідності позиції, ми розпочали кампанію "Медведчук - під арешт", і сьогоднішня акція - це її частина", - говорить Кузан Сергій, заступник Керівника Проводу "Вільних Людей", координатор Національна ініціатива "Стоп Реванш".

За словами активістів, це - справа честі: не дозволити реваншисту прослизнути "по-тихому" в Україну. "Вільні Люди" разом з депутатами та громадськістю доклали багато зусиль, аби виявити ворога та прогнати з України. Шувалов - пряма загроза національній безпеці України, адже поширював ворожі ідеї в інформаційному просторі.

"Ще у 2016 році ми пікетували СБУ, підтримуючи звернення народних депутатів з вимогою депортувати Шувалова. Тоді нас почули: кремлівського пропагандиста видворили з України. Він прагне реваншу: повернутись в Україну, аби втілювати політичну волю Путіна. Ми не допустимо цього", - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

Довідка:

Ігор Шувалов позивається до Державної міграційної служби (ДМС) України, вимагаючи скасувати рішення про заборону в'їзду в Україну. Він просить суд визнавати протиправним і скасувати рішення директора Департаменту у справах іноземців та осіб без громадянства ДМСУ про заборону в'їзду в України терміном на 5 років.

У 2016 році "Вільні Люди" кілька разів пікетували та офіційно звертались до СБУ, вимагаючи депортувати громадянина Росії Ігоря Шувалова з України. 22 травня 2017 року українські прикордонники видворили Шувалова. СБУ заборонила йому в'їзд на 5 років.

1 вересня 2018
Про що промовчав журналіст "The Independent", говорячи про Медведчука
31 серпня в британському виданні The Independent, яке належить російському бізнесмену Лєбєдєву, вийшов матеріал присвячений можливому повернення в українську політику Віктора Медведчука, що, по суті, є технологічною спробою відбілювання кума Путіна перед західною аудиторією, його легітимацією як «авторитетного» та «впливового» українського політика. У цьому матеріалі було згадано про Національна ініціатива "Стоп Реванш" та заплановану проти Медведчука акцію під ГПУ 4 вересня. Тому вважаємо за доцільне надати свої коментарі до цього матеріалу, адже позиція активістів «СтопРеванш» в матеріалі практично не представлена, на відміну від позиції Медведчука. Проте, перед тим, як змістовно коментувати все сказане в цій статті Медведчуком, коротко про сам контекст публікації:

1. Віктор Медведчук проводить активну інформаційну кампанію для повернення собі статусу публічного політика і використовує для цього підконтрольні або доступні ЗМІ. В Україні - це телеканали «112» та «Newsone», за кордоном ресурси «друзів» свого кума Путіна.

2. Головний посил Медведчука - формування з себе образу єдиного справді проросійського лідера України, головного ідеолога та реалізатора концепції реваншу РФ в Україні.

3. У цьому розрізі матеріал в «The Independent» є відвертим «олюдненням» Медведчука - з одного боку для балансу даються декілька критичних для Медведчука тез, з іншого - надаються розлогі відповіді самого Медведчука в темі україно-російських взаємин.

Тепер щодо ключових тез матеріалу та заяв Медведчука, які є відвертою маніпуляцією або неправдою:

1. Єдиний політик, здатний вести переговори з Кремлем. По-перше - жодних переговорів із Кремлем Медведчук не веде і вести не може, оскільки він є уособленням політики Кремля в Україні. Уже не говорячи про те, що він не має жодного владного мандату на подібну політику. По-друге, тем для переговорів із Кремлем може бути лише дві: деокупація Криму та Донбасу і виплата контрибуцій Україні. Хоч одну з цих тем Медведчук може підняти перед Путіним? Питання риторичне.

2. Медведчук постійно наголошує, що саме завдяки йому відбувається обмін полоненими. По-перше, в Україні немає російських полонених - лише російські та проросійські терористи, засуджені українським судом. По-друге, в російських тюрмах та в «підвалах» окупованих частин Донецької та Луганської областей перебувають українські заручники та політв'язні. І по-третє, ефективність Медведчука як переговірника в цьому питанні практично дорівнює нулю: витягнути з рук росіян та терористів хоча б когось, стало можливим через тиск міжнародної спільноти та зусилля української влади і спецслужб. Яскравий приклад брехливості та неефективності Медведчука - його позиція по Сенцову. У тому, що його ще не звільнили, виявляється, винною є Україна та влада, яка постійно піднімає це питання і посилює тиск на РФ. Не Росія, не Путін, які абсолютно незаконно утримують Сенцова та інших в свої тюрмах, а саме Україна.

3. Вважає Юлію Тимошенко головним кандидатом в президенти і фактично відкрито її підтримує, але одночасно заперечує будь-які зв'язки з нею. Тут вже більше йдеться про певну алогічність заяв Медведчука. Крім того, вже давно не є секретом про тісні політичні взаємини Тимошенко та Медведчука та їх особливі стосунки з Путіним. Зовсім недавно про це розлого розповів в інтерв'ю виданню «Українська правда» екс-президент Віктор Ющенко.

4. Не бачить підстав для вибачень через суд над Стусом - вважає, що виконував свою роботу правильно, а Стуса посадили і фактично знищили законно. Тут навіть коментувати щось важко - цинізм, аморальність і безпринципність. Хочеться лише нагадати Медведчуку і журналістам видання - свого часу мільйони людей загинули в концтаборах нацистської Німеччини також згідно діючого на той час законодавства. Але чомусь ніхто не поспішає реабілітувати через це нацистську систему.

5. Традиційно просуває всі ключові російські тези щодо переформатування України - федеративний устрій, широка автономія Донбасу, проти вступу в НАТО; контрольованість української влади з боку США тощо. Така політична позиція це і є реванш в чистому вигляді. Власне, проти цього і створена ініціатива «СтопРеванш» - проти зміни політичного курсу, проти повернення до влади колабораціоністів та московських маріонеток. І шановне видання, згадуючи про «СтопРеванш», не надало нам можливості детально обґрунтувати чому ці тези Медведчука в разі їх реалізації на практиці - є знищенням України як незалежної держави.

Можна було б і далі продовжувати, але і цього цілком достатньо, щоб зрозуміти, що матеріал в «The Independent» не має жодного відношення до стандартів журналістики. Зрозуміти, що Медведчук - це загроза і одне з обличь уособлення реваншу. Мобілізуватись та зробити все, щоб цього не допустити, щоб потім не докладати вчергове надзусиль для виправлення ситуації. Тому всіх запрошуємо 4 вересня на акцію «СтопРеванш» під ГПУ з вимогою нарешті розслідувати порушену проти Медведчука справу по антидержавній діяльності.

17 серпня 2018
Українці Італії вимагають закрити "Інтер"
Активісти оргкомітету "Євромайдан-Рим" передали до Посольства України в Італії звернення з вимогою вжити реальних заходів щодо припинення мовлення телеканалу "Інтер" та недопущення російської пропаганди на українському телебаченні.

У той час, як потужний пропагандивний канал "RussiaToday" поширює дезінформацію по всьому світу, телеканал "Інтер" в Україні є ще більш агресивною зброєю, що систематично здійснює інформаційну атаку Російської Федерації проти України в інформаційному просторі.

"Складно боротися з російською інформаційною пропагандою за кордоном, коли в Україні ця пропаганда продовжує зомбувати мізки українців", - говорить Oles Horodetskyy, громадський активіст; координатор оргкомітету « Євромайдан Рим»; голова Християнського товариства українців в Італії.

Акція відбулась на підтримку Національна ініціатива "Стоп Реванш".

Нагадаємо, раніше подібні звернення до офіційних представництв України у своїх державах передали українські громади в Канаді, США, Греції, Австралії та Королівстві Іспанія.

Таким чином, громадська кампанія "Інтер - на цвинтар!" стає світовою. З 2016 року активісти Вільні Люди активно вживають заходів, аби позбавити рупор прокремлівської пропаганди ліцензії на мовлення. За цей час було надіслано десятки звернень від громадськості та народних депутатів до Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ та інших органів влади, а також проведено численні пікети, акції, кампанії з єдиною вимогою - закрити «Інтер». Більше інформації про кампанію: vilni.org.ua/inter

Довідка:
Телеканал "Інтер", що веде мовлення в Україні, є загрозою національній безпеці держави. Телеканал системно здійснює підривну пропагандистську діяльність, є виразником інтересів Російської Федерації та ретранслює ідеологеми Кремля в Україні.

14 серпня 2018
Державні кошти слід направляти на український кінематограф
З такою вимогою громадськість, зокрема Вільні Люди, а також депутати звернулись до прем'єр-міністра Volodymyr Groysman.

Ми вимагаємо від Уряду скасувати результати конкурсу «патріотичних» фільмів, розпустити Експертну раду при Міністерстві культури України з відбору кінопроектів для надання держфінансування, а також припинити будь-яке фінансування з Державного бюджету компаній, що співпрацюють з РФ.

А тепер - до аргументів.

Цього року державний кінобюджет розподілено по-новому: кошти отримали ДержКіно України та Міністерство культури України. Імена людей, які розпоряджаються фінансами на підтримку патріотичних фільмів, шокують. До складу експертної комісії при Міністерстві культури України ввійшли люди, які не мають жодного стосунку до українського кіновиробництва, зокрема, представники компанії Стар Медіа та Фільм-Юа, що займають першу та другу позиції за кількістю виробленого телеконтенту для Російської Федерації за 2017 рік.

Після оприлюднення результатів конкурсу, проекти цих компаній опинились в лідерах і отримали понад 160 мільйонів гривень, а це третина бюджету, передбаченого на фінансування фільмів патріотичного спрямування.

Власником та кінцевим бенефіціаром компанії Стар Медіа є Влад Ряшин - російський пропагандист та колаборант, який у 2001-2006 роках був головою правління телеканалу «Інтер» і вже тоді активно продукував «спільний» російсько-український контент. Саме на цьому сегменті й зосередилась компанія Стар Медіа, виробляючи російськомовний контент про Росію і для Росії, який прославляє та будує «русскій мір».

Стар Медіа отримало не одну нагороду з рук путінської влади, найяскравішою з яких є "За возрождение России". Не менш цікавим є контент, який виробляє компанія - це "Час перемоги", "Нульова світова", де Кримську війну називають світовою, "Декабристи", "А зори здесь тихие", "Офіцерські жінки", які заборонені до показу в Україні. Як бачимо, Стар Медіа системно працює на розбудову "русского міра" в Україні, апелюючи "спільними цінностями та менталітетом".

На п'ятому році війни неприпустимо, щоб українським мистецтвом та кінематографом розпоряджалися прихвостні Путіна, а бюджетні кошти виділялися російським компаніям на відверто антиукраїнський контент.

Ми підтримуємо українських кінематогорафістів, які не продаються та створюють справжнє кіно, та боротимемось, щоб в них була можливість творити: Тихий Володимир Ахтем Сеітаблаєв (Axtem Seitablaiev) Yulia Shashkova Ірма Вітовська-Ванца Вячеслав Довженко Марек МногогрішнийBabylon'13 Taras Khymych.

10 серпня 2018
Фільм про Стуса цензурує його кат - Медведчук?
Українських глядачів чекає нова стрічка «Птах душі», присвячена Василю Стусу. На перший погляд, фільм актуальний та потрібний, а його герой - непересічна особистість, послідовник гасла «Геть від Москви». Але не все так просто.

Є інформація, що Медведчук, відігравши вирішальну роль у смерті Василя Стуса, намагається «переграти» минуле.

За словами актора Gennadii Popenko, в початковій версії сценарію фільму «Птах душі» була сцена останнього суду над Василем Стусом, в якому прокурор (не без допомоги Медведчука) засудив поета на 10 років заслання. Проте, за свідченнями знімальної групи, зараз ця сцена відсутня у знімальному графіку. При тому, початково було оголошено кастинг на роль адвоката Василя Стуса - Медведчука.

Вимагаємо пояснень у продюсера Artem Denysov та режисера стрічки Roman Brovko щодо ситуації, а також відповіді на запитання: чому така важлива сцена, яка, по суті, вирішила майбутнє Василя Стуса, викреслена із стрічки? З державного бюджету України на зйомки фільму виділено понад 22 мільйони гривень, тож хочемо переконатись, що кошти витрачаються цілеспрямовано, висвітлюючи реальну історію України та її героїв, а не паплюжачи пам'ять людей лицемірними, пропагандивними та маніпулятивними фільмами, відбілюючи українофобів, яким є Медведчук. В іншому випадку, ці кошти можна витрати на справжню історію, адже в Україні є професіонали, які не продаються та не прогинаються під «кремлівський чобіт».

Власне, ця історія - приклад того, як діє гуманітарна складова гібридної війни. Не існує фільмів та серіалів «поза політикою». Ймовірно, що за допомогою фільму Медведчук хоче витіснити своє ім'я з цієї справи, змусити всіх думати, що він не причетний до долі Поета, що все сталося без нього.

11 серпня 2018
Українці Австралії висловили протест "Інтеру"
Союз Українських Організацій Австралії приєднався до міжнародної кампанії Вільні Люди - Національна ініціатива "Стоп Реванш". Управа СУОА передала послу України в Австралії Mykola Kulinich лист на знак протесту української громади в Австралії щодо мовлення телеканалу "Інтер".

У листі міститься прохання до Посла донести українській влади протест та закликати уряд прийняти рішення щодо ліквідації телеканалу "Інтер".
Раніше подібні звернення до офіційних представництв України у своїх державах передали українські громади в Канаді, США, Греції та Королівстві Іспанія.

Представники CYM Sydney, Ліґи Вільної України в Сіднеї, Управи Української Громади в Сіднеї, Братьскої Рідної Школи ім. Святого Андрія, передали лист Почесному Консулу України в Сіднеї Jaroslav Duma.

В управі СУОА також зазначили, що акція протесту спричинена наданням телеканалу "Інтер" нової розширеної ліцензії, в той час, коли його власниками є проросійські олігархи.

Довідка:
Телеканал "Інтер", що веде мовлення в Україні, є загрозою національній безпеці держави. Телеканал системно здійснює підривну пропагандистську діяльність, є виразником інтересів Російської Федерації та ретранслює ідеологеми Кремля в Україні.

31 липня 2018
Справа про закриття «Інтера» стає світовою
Представники українських громад по всьому світу почали звертатись до офіційних представництв України у своїх державах, висловлюючи стурбованість антиукраїнською пропагандивною діяльністю телеканалу «Інтер». Вони вимагають від держави Україна вжити реальних заходів та припинити мовлення телеканалу «Інтер».

«Ми знаємо про потужний пропагандивний канал «RussiaToday», що поширює дезінформацію по всьому світу. А телеканал «Інтер» в Україні є ще більш агресивною зброєю, що систематично здійснює інформаційну атаку Російської Федерації проти України в інформаційному просторі», - переконаний Borys Potapenko, голова Ради українських державницьких організацій світу (РУДОС), керівник міжнародного сектору Вільні Люди.

Уже відбулись зустрічі представників української громади в Канаді, США, Греції та Королівстві Іспанія.

Так, представники League of Ukrainian Canadians і Ліґи Українок Канади - Roman S. Medyk, Оксана Процюк-Чиж, Орест Стеців - зустрілися з Andriy Shevchenko Послом України в Канаді, щоб висловити свою стурбованість антиукраїнською пропагандивною діяльністю телеканалу «Інтер».

З цією ж метою представники Українського Конгресового Комітету Америки (УККА) Ігор Дячун та Павло Бандрівський у штаті Іллінойс, що в США, зустрілись з Генеральним консулом України в Чикаго Ларисою Гераско. Михайло Савків, голова Української національної інформаційної служби (УНІС) також повідомив Посольство України в США про побоювання українських американців щодо поновлення ліцензії на трансляцію «Інтера». Він наголосив, що громадянське суспільство в Україні, зокрема організація «Вільні Люди», розглядає «Інтер» як зброю в гібридній інформаційній війні Росії проти України і веде активну боротьбу з ним.

Звернення також передали Тимчасово повіреним у справах України в Грецькій Республіці представники Асоціації української діаспори в Греції «Українсько-Грецька Думка» Halyna Masliuk та Вікторія Тимчишин.

Найближчим часом подібні акції відбудуться в інших країнах.

Таким чином, громадська кампанія «Інтер - на цвинтар!» стає світовою. З 2016 року активісти «Вільних Людей» активно вживають заходів, аби позбавити рупор прокремлівської пропаганди ліцензії на мовлення. За цей час було надіслано десятки звернень від громадськості та народних депутатів до Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Служби безпеки України, Міністерства внутрішніх справ та інших органів влади, а також проведено численні пікети, акції, кампанії з єдиною вимогою - закрити «Інтер». Більше інформації про кампанію: vilni.org.ua/inter

Довідка:
Телеканал Інтер, що веде мовлення в Україні, є загрозою національній безпеці держави. Телеканал системно здійснює підривну пропагандистську діяльність, є виразником інтересів Російської Федерації та ретранслює ідеологеми Кремля в Україні.

30 липня 2018
Вільні Люди лишили ZIK «чорну мітку»
Перед ефіром з Олександром Лавриновичем, екс-міністром уряду Януковича, активісти лишили «чорну мітку» на дверях Телеканал ZIK. Це - попередження для Natasha Vlaschenko та всіх працівників пропагандистського телеканалу.

Прикриватись свободою слова і давати реваншистам, відвертим агентам Кремля майданчик для поширення проросійських тез - це зрада Української держави. Дії так званої «журналістки» Влащенко та телеканалу Zik становлять загрозу національній безпеці України.

Ми вимагаємо від державних органів вжити заходів, аби припинити проросійську діяльність телеканалу Zik. Інакше - громадськість залишає за собою право на активні дії.

30 липня 2018
Вільні Люди під судом: Шувалов не отримає шанс на реванш
Сьогодні активісти мережі "Вільні Люди" вкотре зібрались під будівлею суду, аби не допустити повернення російського політтехнолога Ігоря Шувалова в Україну. Окружний адміністративний суд Києва переніс засідання на 14 вересня у зв'язку з залученням до розгляду справи третьої сторони - Департаменту карного розшуку Національної поліції.

"Саме влітку реваншисти прагнуть "по-тихому" протягнути потрібні рішення у судах. Вони розраховують на низьку мобілізаційну здатність активістів. Але ми, "Вільні Люди", своєю присутністю застерігаємо суддю: позов Ігоря Шувалова не повинен бути задоволеним. Ще у 2016 році ми зробили все, аби СБУ депортувала пропагандиста в Росію. Ворог не повинен знову потрапити в Україну і вести свою підривну діяльність", - зазначив Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

На акції зібрались учасники Революції Гідності, волонтери, представники різних громадських ініціатив. Зокрема, активісти з Чернігівщини, що наголосили: якщо хочемо миру, то слід очистити Україну від "колорадів". "Якщо ми нічого не робитимемо - то вони продовжуватимуть створювати штучні конфлікти. А це означатиме програш у війні", - вважає Олександр Ясенчук, координатор Вільні Люди. Чернігів.

За словами Mykola Marchenko, члена Асоціація українських правників, рішення про депортацію Шувалова є законним і здійснене у відповідному порядку, тому його позов - не має жодних підстав бути задоволеним.

"Спроба Шувалова повернутись в Україну - лише один з багатьох прикладів, як відбувається реванш у різних сферах державного життя України. Ми захищатимемо свій інформаційний простір, і Шувалов - лише один зі списку реваншистів, яких треба усунути", - зазначив Serj Guepard, голова київського осередку Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК.

Активісти тримали таблички - премії ім. Кісєльова-Шувалова, якими "нагороджуються" особи за сприяння Росії в інформаційній війні проти України. Так, у 2016 році "Вільні Люди" розпочали кампанію "Інтеру - бойкот", закликаючи не співпрацювати з рупором кремлівської пропаганди.

Активісти кілька разів пікетували СБУ, вимагаючи депортації Шувалова. Народні депутати Андрій Левус (Керівник Проводу "Вільних Людей"), Sergey Vysotsky (заступник Керівника Проводу), Микола Княжицький та інші звертались до Голови СБУ Василя Грицака з вимогою перевірити діяльність керівництва телеканалу "Інтер" та окремих працівників (зокрема, Шувалова) на предмет співпраці з російськими спецслужбами та терористичними організаціями ДНР/ЛНР.

27 червня 2018
Вільні Люди пікетували Нацраду з питань телебачення і радіомовлення з вимогою позбавити «Інтер» ліцензії на мовлення
Сьогодні активісти «Вільних Людей» прийшли на засідання Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, аби вкотре вимагати закриття телеканалу «Інтер». Одна з вимога активістів - оприлюднити результати перевірки щодо трансляції концерту «Победа. Одна для всех», що транслювався 9 травня і містив антиукраїнські меседжі.

Окрім того, «Вільні Люди» нагадали: саме зараз «Інтер» транслює Чемпіонат Світу з футболу 2018, що проходить у Росії. Активісти принесли під будівлю Нацради футбольний м'яч, що символізує «футбол на крові», а також червоні картки з закликами бойкотувати Мундіаль-2018.

«Ми даємо штрафний свисток Національній раді з питань телебачення і радіомовлення, оскільки чотири рази поспіль її засідання не відбулось. Регуляторний орган саботує розгляд порушень «Інтера» з різних причин. Нас не цікавить, чому так відбувається. Єдине, що має значення - це стабільна робота Нацради в інтересах держави», - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу «Вільних Людей».

Попри це, засідання знову не відбулось. Офіційна причина - відсутність кворуму.

«Наша вимога - закрити Телеканал Інтер, що систематично і цілеспрямовано поширює проросійську пропаганду в українському інформаційному просторі і становить загрозу національній безпеці. Сьогодні ми бачимо, що Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення відтягує прийняття рішення. Якщо і наступне засідання не відбудеться - ми піднімемо питання дієвості органу і вимагатимемо зміни її складу. Члени Нацради мають працювати в державних інтересах, а не відстоювати інтереси тих, за чиїми квотами вони потрапили в її склад», - зазначив Василь Дубовий, активіст «Вільних Людей», Голова Секретаріату Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК.

Нагадаємо, раніше народні депутати Андрій Левус, Керівник Проводу «Вільних Людей» та його заступник Sergey Vysotsky подали звернення до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Разом з тим, за ініціативи «Вільних Людей» подібне звернення направили представники 18 громадських організацій. У листах, зокрема, йдеться про антиукраїнську діяльність телеканалу, його загрозу національній безпеці Україні через відверту пропаганду прокремлівських тез.

8 червня 2018
Громадськість і народні депутати вимагають позбавити "Інтер" ліцензії, у тому числі - за трансляцію Чемпіонату світу з футболу в Росії
З відповідною вимогою вони звернулись до Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення. Звернення підписали 18 громадських об'єднань, також депутатський запит направили Андрій Левус, Керівник Проводу Вільні Люди та Sergey Vysotsky, заступник Керівника Проводу.

"Відповідно до Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провай-дерів програмної послуги, затвердженої Рішенням Національної ради з питань телебачення та радіомовлення від 08.02.2012 № 115, підставою для призначення позапланових перевірок є обґрунтоване звернення фізичних і юридичних осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування, що свідчить про наявність ознак порушень ліцензіатом вимог законодавства.

Вважаємо, що у даному зверненні викладено достатньо фактів, що вказують на наявність ознак порушення телеканалом «Інтер» вимог Закону України «Про телебачення і радіомовлення», а саме абзацу тринадцятого пункту другого статті 6 (поширення інформації, яка порушує законні права та інтереси фізичних і юридичних осіб, посягає на честь і гідність особи). На підставі викладеного, вимагаємо:

Розглянути це звернення на черговому засіданні Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення з метою перевірки дотримання телеканалом вимог абзацу тринадцятого пункту другого статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та прийняти рішення про призначення позапланової виїзної перевірки діяльності приватного акціонерного товариства "Телеканал "Інтер", - йдеться в зверненні.

Звернення зареєстровані Нацрадою, а відтак - чекаємо на відповідь та рішучі дії.

4 червня 2018
Вимагаємо анулювати ліцензію на мовлення «Інтера» через трансляцію Чемпіонату світу з футболу ФІФА-2018
Чемпіонат світу-2018 пройде в Росії з 14 червня до 15 липня. «Інтер» став єдиним в Україні телеканалом, що транслюватиме турнір.

Усі аргументи, чому трансляція матчу є загрозою національній безпеці України, телеканал «Інтер» ігнорує. А їх - достатньо.
1. Україна понад 4 роки веде війну з Росією.
2. РФ на законодавчому рівні визнана державою-агресором.
3. Офіційні установи закликають ігнорувати Мундіаль-2018.
4. Українські телеканали вдмовляються від ідеї транслювати це «футбольне» дійство на території України.

У той же час, телеканал «Інтер» та його власники демонструють, що їм байдужа думка української держави, її громадян, і навіть тих, хто напряму постраждав від агресії Москви. Телеканал системно працює «на руку Кремля».

Ми, представники громадських організацій та українських ЗМІ, вважаємо, що працівники каналу «Інтер» остаточно втратили право називати себе журналістами, а сам канал – українським медіа. Тож ми закликаємо органи влади та силові структури дати негайну оцінку діям каналу і вжити заходів з позбавлення «Інтеру» ліцензії, блокування спроб трансляції пропагандистського псевдофутбольного дійства та притягнення до кримінальної відповідальності власників телеканалу.

Трансляція футбольних матчів з полів Росії є нічим іншим, як поширенням російської пропаганди, возвеличенням путінського режиму, демонстрацією того, що дії РФ залишаються без кари. Враховуючи, що в ЗМІ, зокрема, на сайті «Чемпіон», оприлюднено інформацію, що канал запросить російських коментаторів для висвітлення матчів ЧС-2018, ми зіткнемося з конкретною загрозою національній безпеці, з черговим актом прямої інформаційної агресії з боку Кремля.

Підписуйтесь під заявою - підтримайте ініціативу #СтопРеванш #StopRevanche #ІнтерНаЦвинтар #ІнтеруБойкот#NoWorldCupForRussia #FIFAWorldCup2018 #FIFAWC2018#Russia2018Boycott #Boycott_Russia2018

Вільні Люди
Молодіжний Націоналістичний Конгрес
Центр зовнішньополітичних досліджень OPAD імені Олександра Никонорова
громадська кампанія «Антипутінський інформаційний фронт»
громадська ініціатива «Атлантичний інформнаступ»
Київський Центр журналістських досліджень держав ГУАМ
ГО «Чорноморська бізнес ліг»
ГО «Асоціація молодіжних громадських ініціатив та організацій»
ГО «Координаційний центр допомоги»
ГО «Набат-Кривбас»
Рух «Традиція і Порядок»
ВГО «Молодий Народний Рух»
ВГО «Національний Альянс»
Громадський сектор Євромайдану
ГО «Моноліт 10/44»
Сум в Україні
Громадська спілка Всеукраїнська об'єднання військово-патріотичних організацій
С14

18 травня 2018
Суд переніс розгляд позову Шувалова
Активісти мережі "Вільні Люди" прийшли під будівлю суду, аби не допустити повернення Ігоря Шувалова в Україну. Проте, розгляд справи так і не розпочався. Окружний Адміністративний суд міста Києва переніс засідання на 30 липня.

Ігор Шувалов - громадянин Росії, що донедавна контролював редакційну політику "Інтера" і поширював прокремлівську пропаганду. У 2017 році під тиском громадськості СБУ депортувала його, заборонивши в'їзд на 5 років. Зараз автор антиукраїнського контенту прагне реваншу.

Вільні Люди прийшли під суд з банерами "Стоп Реванш" та "Інтер - на цвинтар", а також скандували "Російському пропагандисту Шувалову - не місце в Україні".

"Ми не дозволимо "по-тихому" пустити російського пропагандиста в Україну. Це - питання національної безпеки, адже агентам ворожої держави - не місце ні на телебаченні, ні в судах, ні у владних кабінетах", - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

У 2016 році "Вільні Люди" кілька разів пікетували The Security Service of Ukraine, вимагаючи депортації Шувалова. Народні депутати Андрій Левус (Керівник Проводу "Вільних Людей"), Sergey Vysotsky(заступник Керівника Проводу), Mykola Kniazhytsky та інші звертались до Голови СБУ Василя Грицака з вимогою перевірити діяльність керівництва телеканалу "Інтер" та окремих працівників (зокрема, Шувалова) на предмет співпраці з російськими спецслужбами та терористичними організаціями ДНР/ЛНР.

Сьогоднішня акція - це недопущення реваншу проросійських сил в інформаційний простір.

Довідка: Ігор Шувалов - російський політтехнолог. З 1998 року працював в Україні. Брав участь у президентській кампанії Леоніда Кучми 1999 року, потім консультував главу адміністрації Кучми Віктора Медведчука, а також брав участь у передвиборній кампанії Януковича в 2004 році. В 2001-2004 роках, під час роботи на Медведчука, стояв за створенням системи "темників" - цензури в ЗМІ.
Консультував колишнього главу президентського секретаріату Сергія Льовочкіна (2010-2014 рр.), і в той же час був неформальним "керівником" інформаційної політики на каналі "Інтер". Власне, йому належать всі ключові тези, які просувались на "Інтері" в часи Революції гідності – дискредитація Майдану та учасників протесту, героїзація правоохоронців; проведення проросійських меседжів про контрольованість протесту з-за кордону тощо.
Двічі йому забороняли в'їзд в Україну – 2014 та 2017 роках.

16 травня 2018
"Вільні Люди" підтримують дії СБУ та ГПУ з очищення інформаційного простору від впливу Москви
Інформаційна безпека - одна з ключових умов перемоги в конфлікті з РФ. Дуже важко перемогти ворога у військовому конфлікті, коли в тилу успішно проводяться інформаційні диверсії проти України.

Тому Вільні Люди підтримують дії Служба безпеки України та Генеральна прокуратура України, спрямовані на очищення українського інформаційного простору від засилля російської агентури та медійних структур. А РІА «Новости України», без сумніву, є російською медіа структурою на території України. Зі всіма наслідками, які з цього випливають: пропагандою ворожих смислів, дискредитацією державних інституцій, проведенням інформаційних диверсій. Ця агенція немає нічого спільного ні зі свободою слова, ні з незалежними ЗМІ. Це винятково один із численних російських інформаційно-пропагандистських проектів в Україні.

Закликаємо СБУ не зупинятись на цьому - в Україні ще багато явних та прихованих інформаційних проектів, які прямо або опосередковано працюють в інтересах РФ. І їх ліквідація будь-якими доступними законними методами є життєвою необхідністю. Щоб полегшити нашим спецслужбам та прокурорам роботу, ми можемо підказати, на кого варто звернути увагу, хоча вони і так це знають. У першу чергу, йдеться про медіа-групу Фірташа-Льовочкіна, сформовану довкола телеканалу «Інтер», який останнім часом веде вже відверту антиукраїнську інформаційну політику. Також це канали «NewsOne», ZIK, «112»; газети «Вести», «КП в Украине», інтернет-сайти «Страна» та чимало дрібних ЗМІ.

Україні потрібна перемога. Для цього потрібен надійний тил в інформаційному просторі. Ніхто не каже, що перемогти російську пропагандистську машину буде легко, але не потрібно боятись труднощів, потрібно просто кожному робити свою роботу якісно і до кінця. Сподіваємось, що подібне розуміння нарешті з'явилось і в наших силових органів.

11 травня 2018
Нацрада має позбавити «Інтер» ліцензії
З такою вимогою Вільні Люди проводили акцію під Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення, де розглядалось питання телеканалу «Інтер». Лише припинення мовлення «Інтера» є єдино можливим рішенням у ситуації із трансляцією програми «Победа. Одна на всех».

Біля входу у будівлю, де відбувалось засідання, «Вільні Люди» тримали банери з написами «Інтер» - на цвинтар!», а також зображенням «облич реваншу», серед яких - Дмитро Фірташ і Сергій Львовчкін, власники телеканалу «Інтер».

«Пікет є абсолютно мирним: хочемо привернути увагу громадськості, журналістів, медійників до антиукраїнської діяльності «Інтера», повзучого реваншу, направленого на дестабілізацію України. Наша позиція - це позиція всього свідомого українського народу, який прагне звільнити не лише українську землю від російських окупантів, а й інформаційний простір» - зазначив Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу «Вільних Людей».

Представник «Вільних Людей» Соломія Фаріон звернулась до членів Національної ради з питань телебачення і радіомовлення під час засідання: «Ми вимагаємо позбавити Телеканал Інтер ліцензії і маємо на це достатньо підстав. Трансляція концерту «Перемога. Одна на всіх» вкотре підтверджує, що «Інтер» є пропагандистським каналом: маніпулює фактами і подає спотворену та неправдиву інформацію для поширення російських меседжів. Канал свідомо нагнітає протистояння між групами суспільства щодо поглядів на події Другої світової, насаджує глядачам проросійські погляди та міфи замість того, щоб формувати єдине бачення на трагічні події».

Також на засіданні озвучили звернення депутатів і від СБУ про ознаки пропаганди в програмі «Победа. Одна на всех», які суперечать національним інтересам України.

За результатами засідання Нацради, каналу «Інтeр» призначили позапланову перевірку, а саме питання не обговорювали під приводом, що все встановить перевірка. Представників каналу «Інтер» на засіданні не було.

Кампанія «Вільних Людей», направлена на бойкотування «Інтера» - це аж ніяк не утиски свободи слова, про які заявляє у своїх скаргах телеканал. «Інтер» - системний порушник українського законодавства. Нацрада постійно фіксує порушення щодо недотримання мовних квот, транслювання російських артистів, які не визнають анексію Криму, підтримують Росію і т.д. Крім того, за законом, телеканал мав втратити свою ліцензію ще у 2011 році, але, звісно ж, за Януковича ніхто цього би не зробив. У лютому 2016 року «Вільні Люди» вже пікетували суди, в яких розглядались позови проти Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, що неправомірно виділила «Інтеру» частоти на мовлення.

Нагадаємо, 9 травня, напередодні трансляції концерту, «Вільні Люди» пікетували офіс Національних Інформаційних Систем (інформаційний департамент «Інтера»). Андрій Левус, Керівник Проводу «Вільних Людей», подав депутатське звернення до Генеральна Прокуратура України, The Security Service of Ukraine, Міністерство внутрішніх справ, Голови Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення з вимогою розслідувати ситуацію навколо трансляції концерту «Победа. Одна на всех" на предмет контенту, що становить загрозу національній безпеці України.

10 травня 2018
Вільні Люди вимагають покарати відповідальних за трансляцію концерту «Победа. Одна на всех»
Андрій Левус, Керівник Проводу «Вільних Людей» подав депутатське звернення до Генерального прокурора України - Юрій Луценко, Голови СБУ - Грицак В.С., Міністра внутрішніх справ - Arsen Avakov, Голови національної ради з питань телебачення та радіомовлення - Артеменко Ю.А. з вимогою розслідувати ситуацію навколо трансляції концерту «Победа. Одна на всех» на телеканалі «Інтер» на предметконтенту, що становить загрозу національній безпеці України. Відповідальних - покарати згідно чинного законодавтсва.

«Грубо порушуючи норми Закону «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», яким комуністичний режим зрівняно з нацистським, керівництво Телеканал Інтер умисно на фоні червоної зірки порівнює національних Героїв України, чиїми іменами названо вулиці, до військових злочинців, відверто маніпулює фактами, намагаючись поглибити суспільний розкол черговою атакою в інформаційній війні, використовуючи пам'ять про загиблих людей як матеріал для пропаганди», - йдеться у зверненні.

«Інтер» бере участь у реальній інформаційній російсько-українській війні, в той час як на Сході держави відбуваються бойові дії. Телеканал не вперше пропагує російські ідеологеми українським глядачам, а тому - повинен припинити мовлення.

«Наша глобальна мета - закрити рупор російської пропаганди на «Інтері». Аргументів «за» уже занадто багато, а тому за кожен «прокол», у тому числі - концерт до 9 травня - «Інтер» має відповідати», - зазначає Андрій Левус.

Нагадуємо, що 8 травня «Вільні Люди» звернулись до керівництва «Інтера» з вимогою не транслювати концерт, а 9 травня провели пікет офісу телеканалу.

9 травня 2018
Програма "Победа. Одна на всех" на "Інтері" - це відверта російська інформаційна диверсія проти України і підлягає скасуванню, - Вільні Люди
Активісти всеукраїнської мережі "Вільні Люди" провели акцію під офісом Національних Інформаційних Систем, що є головним політичним рупором "Інтера" та реваншу в цілому, вимагаючи зняти з ефіру концерт "Победа. Одна на всех". Цей російський інформаційний продукт нібито присвячений святкуванню "дня побєди", насправді поширює проросійські ідеї в інформаційному просторі України.

Активісти тримали зображення радянських злочинів ІІ Світової війни, проілюстровані даними про кількість жертв у ході військових операцій та битв. Вони також скандували гасла: "50 млн жертв - що святкувати?", "День пам'яті, а не день перемоги!", "Ні танцям на кістках", "Інтер - на цвинтар!".

"Телеканал "Інтер" працює на замовлення своїх російських кураторів. Замість того, щоб формувати єдине бачення на трагічні події Другої світової війни, повагу до памʼяті всіх загиблих, вибудовувати спільні шляхи примирення, свідомо насаджує українським глядачам радянські, проросійські уявлення про ці події", - говорить Dmytro Zhmailo, Керівник Штабу "Вільних Людей".

Особливо обурює те, що Телеканал Інтер свідомо бере участь у російській інформаційній війні проти України, в той час як на Сході триває реальна україно-російська війна. Уже не вперше цей канал вдається до подібних інформаційний операцій проти українських національних інтересів, прикриваючись свободою слова та апелюючи до міжнародної спільноти про наявність цензури в Україні.

"Ми переконані, що "Інтер" давно не має жодного відношення до журналістики та свободи слова. Цей канал є лише зброє Російської Федерації в інформаційній війні проти України", - зазначив Іван Ковалик, активіст "Вільних Людей".

8 травня "Вільні Люди" разом з іншими громадськими організаціями передали письмове попередження керівництву "Інтера" з вимогою скасувати трансляцію концерту.

"Учора я особисто приїхав в офіс "Інтеру", щоб передати звернення. Його не прийняли, тож довелось залишити у поштовій скриньці. Ми повідомили керівництво телеканалу через соціальні мережі, що у випадку трансляції - залишаємо за собою право на будь-які дії, що не суперечать Конституції та чинному законодавству", - говорить Ivan Bratsiun, активіст "Вільних Людей".

"Вільні Люди" надіслали офіційне звернення Генеральному прокурору України Юрій Луценко, Голові The Security Service of Ukraine Василю Грицаку, Міністру внутрішніх справ Arsen Avakov, Голові Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення Юрію Артеменку щодо захисту національних інтересів України. Вимога - розслідувати дії працівників "Інтера".
.
Нагадаємо, "Вільні Люди" втілюють громадську кампанію "Інтеру - бойкот", аби рупор кремлівської пропаганди в Україні припинив мовлення.

8 травня 2018
"Вільні Люди" ініціювали звернення до керівництва "Інтера" з вимогою скасувати концерт "Победа. Одна на всех"
9 травня на телеканалі «Інтер» запланований показ програми «Победа. Одна на всех», зміст якої суперечить українським національним інтересам, прямо насаджує ідеологеми «русского міра» та є відвертою пропагандою політичних інтересів РФ в Україні.

Подібні програми після Революції Гідності і чотирьох років україно-російської війни із тисячами загиблих та поранених, мільйонами переселенців, втратою територій – є відвертим знущанням над Україною та українцями та прямим свідченням реваншу, який поступово набирає обертів. «Інтер» вчергове підтверджує, що йому чужі і байдужі інтереси України і що головними для нього є вказівки з Москви.

Хочемо нагадати власникам та продюсерам каналу «Інтер», що Україна відзначає річницю завершення війни проти Німеччини як і весь цивілізований світ в рамках днів пам'яті, як нагадування прийдешнім поколінням, що подібної катастрофи більше не можна допускати. Натомість програма «Победа. Одна на всех» чітко витримана в російській ідеологічній парадигмі «победобесія», «дєди воєвалі» і «можем повторіть».

Ми, представники інститутів громадянського суспільства вимагаємо від власників та продюсерів каналу зняти програму із ефіру і не провокувати суспільний конфлікт. Подібну програму ми розцінюємо як свідому провокацію каналом «Інтер», метою якої є не тільки насаджування ідеології «русского мира», але й отримання вузько-політичних дивідендів, свідоме бажання викликати протистояння.

Тому, ми попереджаємо, що всі можливі наслідки для каналу «Інтер» у разі, якщо програма вийде в ефір, є лише на відповідальності власників та продюсерів каналу. Залишаємо за собою право на будь-які дії щодо каналу «Інтер», які не суперечать Конституції та чинному законодавству.

Інститути громадянського суспільства:
«Всеукраїнська мережа «Вільні Люди»
Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК
C14 news - резерв
СУМ в Україні (КИЇВ)
Громадський сектор Євромайдану
НАЦІОНАЛЬНИЙ АЛЬЯНС
МГО "Моноліт 1044"
Асоціація молодіжних громадських ініціатив та організацій
OPAD - Центр зовнішньополітичних досліджень
Центр Національного Відродження імені Степана Бандери

3 березня 2018
Чи можна прикриватись "свободою слова", транслюючи виправдання Януковича та його незадоволення постмайданівською державою?
Здається, вже всі знають: в Україні на повну потужність працюють проросійські ЗМІ і відверто транслюють вигідні Кремлю тези. Так, це - частина гібридної війни, потужна зброя у заволодінні свідомістю громадян і т.д. Усі знають. А тому, якщо транслюють прес-конференцію Януковича - то роблять це свідомо.

Тобто СВІДОМО допомагають Росії у війні з Україною. Називаймо своїми іменами: це - зрадники.

2 березня на прес-конференції екс-президента України Віктора Януковича у залі ТАСС знаходились телеканали "Інтер", "112 Україна", "NewsOne", ТРК "Україна". Нічого дивного. Нагадаємо їх власників - близьке оточення Януковича:

Інтер - Дмитро Фірташ і Сергій Льовочкін
112 Україна - Сергій Курченко
NewsOne - Євген Мураєв (де-факто власником каналу називають Віктора Медведчука)
ТРК "Україна" - Рінат Ахметов

І якщо це - давно відомі агенти РФ, які досі спокійно діють в Україні (завдяки як бездіяльності відповідних держорганів, так і правозахисникам, які кричать про "свободу слова"), то виникає запитання і до інших нібито проукраїнських медіа. Наприклад, до редакції "Українська правда", яка транслювала прес-конференцію у твіттері і навіть ретвітнула лінк з російського телеканалу, де "віщав легітимний". Що це було?...

Давати слово людині, яка розв'язала війну і прямо причетна до смертей десятків тисяч українців, можна лише в одному випадку: якщо вона хоче публічно вибачитись і покаятись. Янукович же таких намірів немає. Його прес-конференція - це служіння на користь Путіну.

Так, безперечно, свобода слова - це важливо. Але в умовах війни ЗМІ повинні підтримувати національні інтереси.

19 лютого 2018
Причетність Портнова до анексії Криму розслідуватиме Кримське управління СБУ
У відповідь на вимогу Вільні Люди розслідувати причетність Андрія Портнова до анексії Криму, СБУ повідомила про передачу матеріалів відділу СБУ в АР Крим.

"Ми прослідкуємо, щоб СБУ порушила справу, розслідувала наявні факти про ймовірну причетність Андрія Портнова до окупації Росією частини території України. Якщо думати, що "крайнього не знайти" - його і не шукатимуть. Натомість, ми наполягаємо, що варто розслідувати і покарати тих, проти кого є прямі докази", - говорить Serhii Kuzan, заступник Керівника Проводу "Вільних Людей".

Нагадаємо, що такими доказами є запис телефонної розмови між радником Президента Росії Глазьевим та, ймовірно, Головою Верховної Ради АРК Константиновим, що була зафіксована українською розвідкою 1 березня 2014 року. Під час розмови, Глазьев повідомляє про необхідність прийняття Верховною Радою АРК постанови, яку підготував Портнов - український юрист, екс-заступник глави Адміністрації Президента. Більше: https://goo.gl/rbE59C

8 лютого 2018
"Вільні Люди" вимагають розслідувати причетність Портнова до анексії Криму
Керівник Проводу "Вільних Людей" Андрій Левус звернувся з повідомленням про вчинення злочину екс-заступником глави Адміністрації Президента України Андрієм Портновим до очільників Служба безпеки України, Генеральна прокуратура України, а також Головного військового прокурора.

Йдеться про ймовірну причетність Андрія Портнова до окупації Росією частини території України. Про це свідчить запис телефонної розмови між радником Президента Росії Глазьевим та, ймовірно, Головою Верховної Ради АРК Константиновим, що була зафіксована українською розвідкою 1 березня 2014 року. Під час розмови, Глазьев повідомляє про необхідність прийняття Верховною Радою АРК постанови, яку підготував Портнов - український юрист, екс-заступник глави Адміністрації Президента. Більше - читати тут.

"Не так давно ми пікетували телеканал ZIK і продовжуємо вимагати звільнення Наталії Влащенко та зміну редакційної політики каналу, який на разі працює на "проросійській хвилі". Яскравою ілюстрацією цього є інтерв'ю з Портновим. Ми застерігаємо українське суспльство від перегляду телеканалу ZIK, а також звертаємо увагу правоохоронців на особу Портнова", - зазначив Андрій Левус, Керівник Проводу "Вільних Людей".

Вільні Люди вимагають внести інформацію до Єдиного реєстру досудових розслідувань та розпочати розслідування.

27 січня 2018
Активісти ліквідовують примірники "Вєстєй"
Акції відбулись одразу на чотирьох станціях метро, у точках розповсюдження газети. Активісти пояснюють свої дії: промоутери поширюють проросійську пропаганду, а також порушують правопорядок, адже продажі в зоні метрополітену заборонені. Крім того, вони вільно пересуваються проїжджою частиною, створюючи небезпечну ситуацію на дорозі. Ризик виникнення ДТП значно зростає.

У ході акцій, активісти викликали Національна поліція України для фіксації правопорушень. На м. Лук'янівська було складено протокол на правопорушника, на м. Печерська поліція так і не відреагувала на виклик. Однак, правоохоронці одного з проїжджаючих повз патрулів, припинили неправормірні дії промоутера "Вєстєй".

"Якщо на разі відсутня політична воля боротись з одним з найпотужніших рупорів пропаганди Кремля - газетою "Вєсті" - то ми прискоримо цей процес. Усіма можливими способами, і акції прямої дії - не виняток. Як мінімум, інформуємо розповсюджувачів про те, чому "Вєсті" - небезпечні для українців і пояснюємо: поширюючи проросійську пропаганду - ви відкриваєте двері окупанту. Можливо, хтось задумається і знайде собі інший підробіток. Наші дії - це звернення і до влади, і до громадськості: ми повинні зробити все, щоб закрити "Вєсті" назавжди", - говорить Serj Guepard, один з учасників акції, голова Київського Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК та активіст Вільні Люди.

Це - вже не перша акція, спрямована проти "Вєстєй". Так, протягом минулого року відбулось кілька рейдів, у ході яких ліквідовано більше 10 000 примірників газети.

Нагадаємо, власником "Вєстєй" є Олександр Клименко, екс-міністр доходів і зборів уряду Януковича, що знаходиться в розшуку СБУ з 2014 року та переховується в Росії. У березні 2015 року кандидат наук із соціальних комунікаці Артем Захарченко провів контент-аналіз газети, який засвідчив, що "Вєсті" фактично у кожному номері транслює 2-4 тези російської пропаганди. Крім того, видання послідовно створює негативний образ суспільно-політичної реальності в Україні.
У травні 2015 року Комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони визнав діяльність газети "Вєсті" такою, що становить загрозу національній безпеці України, дестабілізує суспільну ситуацію та створює сприятливий фон для російської агресії.

6 січня 2018
Вільні Люди вимагають від радіокомпанії "ТАВР Медіа" припинити ротацію пісень низки російських артистів
Відповідний лист активісти товариства "Просвіта" ім. Т.Шевченка та всеукраїнської мережі "Вільні люди" передали в офіс радіокомпанії "ТАВР Медіа".

"Ми виявили, що в ефірі "Русского радио – Україна" лунають пісні тих артистів, що підтримують анексію Криму, виступають у Криму та ОРДЛО або присвячують пісні бойовикам. Вважаємо, що публічна трансляція пісень цих артистів на четвертому році анексії Криму і війни на Донбасі є знущанням над українцями та згодою радіостанції з позицією і діями цих співаків стосовно Української держави", - говорить Павло Білоус, член Проводу "Вільних Людей".

Активісти вимагають від "Русского радио – Україна" припинити ротацію пісень таких виконавців і гуртів: Юлия Савичева, Владимир Пресняков, Филипп Киркоров, Алексей Воробьев, Алена Высоцкая, Дима Билан, Александр Иванов, Леонид Агутин, Татьяна Овсиенко, Ираклий Пирцхалава, Полина Гагарина, Сергей Лазарев, Елена Корикова, Алексей Кортнев, Ева Польна, Стас Михайлов, Митя Фомин, Катя Лель, Кристина Орбакайте, Владимир Кузьмин, Авраам Руссо, Слава, Бьянка, Лолита, Зара, Наргиз, Temnikova, Данко, «Непара», «Смысловые галлюцинации», «Руки вверх», «Дискотека авария», «Стрелки», «Пицца», «Иванушки International», A'Studio, «Город-312», Iowa, Hi-Fi, «Чай вдвоем», Burito, «Градусы», «Фабрика».

Нагадаємо, що на законодавчому рівні телерадіокомпаніям заборонено транслювати аудіовізуальні твори, учасниками яких є особи, внесені до Переліку осіб, які створюють загрозу національній безпеці.

21 жовтня 2017
Завдяки активісту "Вільних Людей", Нацрада з питань телебачення виявила і оштрафувала порушника
Завдяки діям активіста "Вільних Людей" Андрія Руденка, на телеканал "Горизонт" накладено штраф за транслювання фільму "Олесь Бузина: жизнь вне времени" (заборонено транслювати на території України, відповідно до висновку № 15 Незалежної медійної ради від 1 червня 2017 року) та документального фільму "Наркотики. Секрети маніпуляції".

Андрій Руденко надіслав скаргу на телеканал до Національної ради України з питать телебачення та радіомовлення. Незалежна медійна рада знайшла у фільмі порушення абз. 4 та 6 ч. 2 ст. 6 та п. "в" ч. 1 ст. 59 Закону України "Про телебачення і радіомовлення" та наклала штраф ВПН "Горизонт" у розмірі 84 621 грн.

Фільм "ОлесьБузина: жизнь вневремени" розпалює національну ворожнечу, ілюструє негативне однобоке викривлення подій, пов'язаних з Революцією Гідності, висвітлює у негативному дусі носіїв української національної ідеї, паплюжить реальні події протистояння російській агресії на сході України.

"Кожен українець несе відповідальність за Україну. Те, якою є Держава - залежить не від когось, а тільки від нас. Одна з рис Вільної Людини - це причетність до суспільних процесів. І якщо я бачу, що в інформаційний простір України потрапляє російська пропаганда - я реагую на це в порядку, що встановлений законом", - пояснює Andriy Rudenko.

Вільні Люди закликають реагувати на подібні порушення та інформувати про них відповідні державні органи.

19 жовтня 2017
Суддю-захисника проросійського радіо "Вєсті" звільнять
Суддю Франківського районного суду міста Львова Василя Масендича, що своєю ухвалою заборонив Нацраді з питань телебачення та радіомовлення розглядати питання щодо продовження ліцензії київського "Радио Вести", звільнять.

Таке рішення ухвалила Дисциплінарна палата Вищої ради правосуддя, розглянувши скаргу Сергія Висоцького, заступника голови Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, заступника Керівника Проводу "Вільних Людей". Він вимагав звільнення Василя Масендича, оскільки його судове рішення перешкоджало діяльності Нацради.

"Вільні Люди" переконані: "Радио Вести" - медіа, якому не місце в українському інформаційному просторі. Це ЗМІ пов'язане з Януковичем, фінансується Олександром Клименком, екс-міністром зборів і доходів. Медіа, що пропагує ідеї держави-агресора, не може продовжувати діяльність і отримувати ліцензію на мовлення в Україні.

"На власному досвіді пересвідчився в тому, що нові інститути працюють. Хай буде уроком для всіх суддів, які вирішили попрацювати на Росію!", - говорить Sergey Vysotsky.

22 вересня 2017
Вільні Люди закликають лідерів думок до #stopvataTVchallenge
Не давати коментарів, не ходити на ефіри, припинити будь-яку усвідомлену співпрацю з телеканалами, що мають антидержавницьку позицію. Таким чином, #закрийпелькукремлю - тим медіа, які імплементують прокремлівську пропаганду в суспільстві.

Телеканали "Інтер", "112-й канал", "NewsOne", "Україна"; радіостанції "Вєсті", "Голос столиці", "Ера", станції холдингу "UMH group"; видання "Вєсті", "Сєгодня", "Корєспондєнт", "Forbes.Україна", "Комсомольская правда в Украінє", "Аргумєнти і факти в Украінє"; веб-сайт "Страна.ua" (список може доповнюватись) - медіа, що контролюються прибічниками Януковича. Як наслідок співпраці з цими рупорами пропаганди - зростання рейтингів, поширення ідей "русского міру" серед українців.

Особливо в умовах війни, надзвичайно важливо дотримувати інформаційної гігієни: ті ЗМІ, що під час Майдану зайняли народну позицію (чи хоча б збалансовану), і які навесні 2014 року чітко стали на бік України - можуть бути медіа-майданчиками. Від інших - варто відмовитись раз і назавжди.

"Так званий "антикорупціонер" на каналі Фірташа (читай Сєва Могілєвіч) - це смішно. Так званий "націоналіст" на каналі Мураєва - це сумно. А для мудрих людей, це підказка: "там рускій дух, там газом пахнєт". Гріш ціна їхнім "революційним" спітчам. Для них рейтинги важливіші за принципи", - говорить Андрій Левус, Керівник Проводу "Вільних Людей", народний депутат.

Закликаємо відмовитись від усвідомленої співпраці з медіа, що займають антиукраїнську позицію, а їхні власники - "регіонали" чи росіяни. Долучайтесь до флешмобу #stopvataTVchallenge:

1. Розмістіть текст на своїй сторінці ФБ.
2. Передайте естафету 50 іншим політикам, депутатам, активістам, експертам, затегавши їх у своєму дописі.
3. Зберігай правила медіагігієни щодо окупантів.

19 травня 2017
Кияни здійснили "рейд" проти газети "Вєсті"
У Києві активісти Вільні Люди та Молодіжний Націоналістичний Конгрес - МНК ліквідували близько 7500 примірників пропагандистської газети "Вєсті", власником якої є Олександр Клименко, екс-міністр доходів і зборів уряду Януковича, що знаходиться в розшуку СБУ з 2014 року та переховується в Росії.

"Ми не дозволимо розповсюдження проросійської пропаганди в Україні. Методи можуть бути різними: починаючи від правових, якими ми НЕ нехтуємо, закінчуючи акціями прямої дії. Наше завдання - закрити антиукраїнські "Вєсті", припинити діяльність рупора Кремля", - говорять активісти.

Зазначимо, що в березні 2015 року кандидат наук із соціальних комунікаці Артем Захарченко провів контент-аналіз газети, який засвідчив, що "Вєсти" фактично у кожному номері транслює 2-4 тези російської пропаганди. Крім того, видання послідовно створює негативний образ суспільно-політичної реальності в Україні.

У травні 2015 року Комітет Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони визнав діяльність газети "Вєсти" такою, що становить загрозу національній безпеці України, дестабілізує суспільну ситуацію та створює сприятливий фон для російської агресії.

17 травня 2017
Проти судді, що своїм рішенням перешкоджав Нацраді анулювати ліцензію радіо "Вєсті", відкрито дисциплінарну справу
У результаті скарг Sergey Vysotsky та Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, дії судді Франківського районного суду м.Львів Масендича В.В. визнано неправомірними.

Раніше суддя ухвалив рішення, яким заборонив Національній раді з питань телебачення і радіомовлення - конституційному державному органу, що виконує наглядову та регуляційну функцію, позбавляти Радіо "Вєсті" ліцензії.

"Порушення суддею вимог цивільного законодавста спричинило блокування діяльності Нацради у вирішенні питання про анулювання ліценії "Вєстям", що є питанням національної інформаційної безпеки держави. Вільні Люди вітають рішення ухвалу Вищої Ради Правосуддя і контролюватимуть, аби справу довели до кінця: суддю слід, як мінімум, усунути від посади", - зазначив Sergey Vysotsky, заступник Керівника Проводу "Вільних Людей".

22 грудня 2016
Активісти Київського осередку мережі "Вільні Люди" вилучили понад 2500 примірників антиукраїнської газети "Успішна країна"
Пропагандивний матеріал належить екс-регіоналу втікачу Олександр Клименко, який переховується в Росії та намагається вести звідти сепаратиську дільність.
Раніше активісти неодноразово вилучали матеріали "Успішна країна" й обіцяють надалі боротись з антиукраїнською діяльністю Клименка.
Закликаємо всіх вилучати та знешкоджувати ворожу пропаганду!

10 грудня 2016
Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення визнала, що "Інтер" має порушення щодо структури власності
У відповідь на депутатське звернення Андрій Левус, Нацрада вимагає у "Інтера" підтверджуючих документів та пояснень щодо визначення кінцевих бенефіціарних власників (контролерів).
Нагадаємо, проаналізувавши законодавство та структуру власності "Інтера", виявлено, що окрім Дмитра Фірташа, Валерій Хорошковський також є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), інформація щодо якого не включена до Державного реєстру телерадіоорганізацій України.

8 грудня 2016
Повідомлення про вчинення злочинів журналістами телеканалу "Інтер" Марією Столяровою та Леонідом Муравйовим направлено в Головне управління СБУ
Про це Міністерство внутрішніх справ проінформувало Андрій Левус у відповідь на його звернення.
Окрім цього, стало відомо, що Державна прикордонна служба України отримувала листи від "Національних Інформаційних Систем" щодо сприяння перетину державного кордону Столяровою та Муравйовим. Жодних дій, що сприяли б громадянам РФ в'їхати на територію України, прикордонниками не вчинялось. Марії Столяровій заборонено в'їзд на територію України до 23 лютого 2019 року, Леоніду Муравйову - до 18 березня 2018 року.

11 листопада 2016
Активісти навідались до лідерів серед ''гостей'' телеканалу ''Інтер''
Сьогодні активісти "Вільних Людей" відвідали київські офіси політичних сил, які за результатами громадського моніторингу телеефіру "Інтера" найчастіше з'являлись у його програмах.

Так, завітали до Блоку Петра Порошенка, Опозиційного боку, ВО "Батьківщина", Радикальної партії Олега Ляшка, ВО "Свобода", ВО "Самопоміч". Активісти заклеїли наліпками з закликами бойкотувати телеканал двері офісів.

"Усе просто: якщо ти відвідуєш ефіри, даєш коментарі чи співпрацюєш з проросійським каналом будь-яким іншим чином, ти - зрадник національних інтересів України. "Інтер" працює на Росію, з якою триває війна. Ми, громадськість, докладаємо зусиль, аби позбавити пропагандистів ліцензії на мовлення. Бойкотування може пришвидшити цей процес, натомість співпраця - його гальмує", - говорить Андрій Руденко, активіст "Вільних Людей" з Харкова.

Нагадаємо, у рамках громадської кампанї "Інтеру - бойкот!" активісти "Вільних Людей" здійснювали моніторинг головних програм телеканалу "Інтер" - "Чорне дзеркало" (щоп'ятниці) та підсумковий випуск "Подробиць" (щонеділі) протягом двох місяців. Головна мета - закликати публічних осіб, особливо політиків, експертів та представників влади не співпрацювати з "Інтером" і не підтримувати рупор російської пропаганди в Україні. Результати моніторингу показали, що лідером візитів на "Інтер" є депутати Блок Петра Порошенка. На другому місці - Оппозиционный Блок, третіми стали Батьківщина. Детальніше - в інфографіці, або на сторінці кампанії: vilni.org.ua/inter

8 листопада 2016
Одесити подали офіційні звернення до органів влади та управління щодо антидержавної політики "Інтера"
У рамках кампанії "Інтеру - бойкот" активісти Вільні Люди Одеси подали офіційні звернення до Обласноі Прокуратури, управління Служби Безпеки України, управління МВС, Обласної та Міської рад з вимогою припинити співпрацю з журналістами телеканалу "Інтер" через його антидержавну редакційну політику.
"Під час зброєної агресіі інформаційна безпека держави є надважливішим питанням, тож, незважаючи на будь-яке маніпулявання свободою слова, пропагандисти ворога мають бути позбанвлені голосу", - зазначив керівник одеського підрозділу Виталий Кожухарь (Vitaliy Kozhukhar)

7 листопада 2016
У Чернігові зикликали бойкотувати "Інтер"
Відповідна акція відбулася у понеділок, 7 листопада, у центрі міста. Активісти мережі Вільні Людипродемонстрували громадськості способи маніпуляції свідомістю, які застосовує телеканал "Інтер". Також оприлюднили відкрите звернення до представників політичних сил, члени яких беруть участь в ефірах "Інтера"."Телеканал неодноразово був помічений у ретрансляції російської пропаганди, ідей "руского міра", маніпулюванні свідомістю та перекручуванні фактів. Припинення діяльності телеканалу - це питання винятково національної безпеки держави та її громадян. Саме тому ми розпочали бойкотування "Інтера" - аби пришвидшити процес його закриття. Закликаємо не співпрацювати з рупором проросійських сил", - йдеться у зверненні.


7 листопада 2016
Харків'яни влаштували акцію проти політики "Інтера"
У рамках кампанії "Інтеру - бойкот", вчора, 6 листопада, в центрі Харкова Вільні Люди провели акцію з метою привернути увагу громадськості до інформаційної політики телеканалу "Інтер".
Активіст Діма Комс: "Під час війни, телеканал "Інтер" і далі продовжує свою, м'яко кажучи, не зовсім чесну інформаційну політику. У 2014 році Харків був одним з міст, яке входило в кремлівський план "Русская весна", тому зараз дуже важливо пояснити харків'янам, що саме такі канали і складаюсь цеглу для підгрунтя сеператизму в Україні".

26 жовтня 2016
"Вільні Люди" ініціюють розслідування щодо діяльності телеканалу "Інтер", зокрема - Марії Столярової і Леоніда Муравйова
Андрій Левус подав депутатське звернення Голові Служби безпеки України, Міністру внутрішніх справ, Генеральному прокурору з проханням розпочати розслідування антиукраїнської діяльності вищевказаних осіб.
У листі повідомляється про злочин - фінансування телеканалом "Інтер" терористичної діяльності Муравйова та Столярової. Обґрунтованим є припущення, що Муравйов за свою працю "продюсером каналу Інтер" на підконтрольній терористам території мав отримувати певні кошти. Проте, у випадку, якщо передача таких коштів у фінансовій звітності каналу "Інтер" не відображається, це може стати підставою для перевірки діяльності на предмет дотримання податкового та валютного законодавства.

5 листопада 2016
Запорізькі активісти мережі "Вільні Люди" закликають бойкотувати телеканал "Інтер"
Ввечері, 4 листопада, активісти Запоріжжя прийшли до місцевих офісів трьох політичних сил, що активно співпрацюють з телеканалом Інтер, Відповідно до моніторингу, саме вони є найчастішими гостями програм та ток-шоу "Інтеру". Також "Вільні Люди" відвідали обласний ретрасляційний вузол. Офіси політичних партій "Блок Петра Порошенка", "Блок Юлії Тимошенко" та представництво Опозиційного блоку отримали своєрідну "чорну мітку", яка має сигналізувати про неприпустимість подальшої співпраці з "Інтером" та необхідність його бойкоту.
"Вільні Люди" вимагають припинити співпрацю з Інтером.
"Інтер - це інформаційна зброя, спрямована проти нашої держави. Ті, хто продовжує співпрацювати з цим телеканалом, мають усвідомлювати, що вони шкодять національним інтересам і працюють на руку агресору, а така позиція у воюючій країні є неприпустимою. Наша сьогоднішня кампанія і наліпки - це своєрідний привід задуматися, чіткий сигнал і останнє попередження", - зазначив обласний координатор мережі Дмитро Харьков.

25 жовтня 2016
"Вільні Люди" вимагають від Нацради з питань телебачення і радіомовлення розглянути законність володіння "Інтером" Дмитром Фірташем
Андрій Левус, засновник мережі, надіслав депутатське звернення Голові Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення щодо порушення умов ліцензування діяльності телеканалу "Інтер".
Загальновідомо, що компанія GDF MEDIA LIMITED, групи компаній Group DF, що належить Фірташу Дмитру Васильовичу, є власником компанії U.A. Inter Media Group, яка в тому числі охоплює і телеканал "Інтер". Дмитра Фірташа можна вважати резидентом Російської Федерації, оскільки центр його життєвих інтересів знаходиться в Москві, де проживає його родина (за нормами Податкового кодексу). Законом передбачено, що резиденту держави-агресора заборонено брати участь у телерадіоорганізаціях або провайдерах програмних послуг на території України, а, отже - володіти корпоративними правами компанії U.A. Inter Media Group, до складу якої входить "Інтер".